piątek, 4 maja 2012

X

Pobudka o 7:30 bo na 9 do pracy.
W biegu zjadłam parę łyżek płatków kukurydzianych w mleku
W pracy przed 11 zjadłam jogurt naturalny i pół słodkiej bułki, którą dostałam od miłego kolegi z pracy. Nie powinnam jej w sumie jeść, ale na razie nie wykluczyłam z mojej diety małych ilości pieczywa. Oglądałam dzisiaj parę filmików dziewczyn, które schudły kilkanaście kilogramów w kilka tygodni. To że trzeba wykluczyć białe pieczywo i ziemniaki, to wiem z własnego doświadczenia, ale dowiedziałam się, że nie można zaprzestać jeść mięsa! Jednej dziewczynie po paru tygodniach diety bezmięsnej zaczęły wypadać włosy, szybko się otrząsnęła i zaczęła jeść gotowane chude mięso 2 razy w tygodniu i reszta włosów została jej na głowie. Oczywiście nie chcę żeby wypadły mi włosy, dlatego również będę gotowała sobie drób 2 razy w tygodniu.
W pracy bez przerwy popijałam czerwoną herbatę, wypiłam 4 kubki :) Ale najgorsze jest to, że ona wypłukuje magnez, a ja jeszcze nie zakupiłam witamin !!!
Kolejne posiłki....
13:00 jabłko
15:00 obiad: makaron i kurczak oblany tłustym sosem i sałata
18:00 2 jajka na twardo, pomidor, jedna kromka chleba razowego

Dzisiaj odpoczynek od biegania, bo moje mięśnie muszą się zregenerować. Wieczorem zrobiłam tylko parę ćwiczeń na ramiona z hantlami i 15 minut kręciłam hula hopem.

Zaczęłam od dzisiaj stosować sposób na zlikwidowanie cellulitu i tkanki tłuszczowej. Sposób polega na masowaniu szorstką szczotką ciała, każdą część ciała szorować 5 minut dziennie. To nie mit! Mama mojej przyjaciółki wyczytała to w mądrej chińskiej książce napisanej przez mądrego człowieka. Ona robi tak od miesiąca i powiedziała, że schudła dzięki temu 2 kg,a po cellulicie nie ma śladu!  Co prawda ja nie mam cellulitu, ale może uda mi się wyszorować moje boczki! Szorowałam 5 minut brzuch, trochę bolało..... i 5 minut pośladki, które są mniej wrażliwe na takie masaże. Będę się tak masować codziennie, bo przecież potrzeba na to tylko 10 minut dziennie. Liczy się tutaj oczywiście SYSTEMATYCZNOŚĆ. 


W przeciągu tego tygodnia wrzucę zdjęcia mojego tłustego ciała. Chcę siebie jeszcze bardziej zmotywować, chcę je oglądać kiedy będę chuda i bardzo bardzo chcę kogoś zainspirować. Sama jak byłam kiedyś na forum pro ana, to podglądałam zdjęcia odchudzonych dziewczyn, motywowało mnie to bardzo.  




Podsumowując płyny, które w siebie dzisiaj wlałam to były to 4 kubki pu-erh i 1l wody mineralnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz