poniedziałek, 14 maja 2012

szczęśliwa XIII

Zrezygnowałam dzisiaj ze szkolnej wycieczki do kina. Pojechałam za to na zakupy :) Zakupy zawsze mnie uszczęśliwiają :D Po za tym rano postanowiłam się  w końcu zważyć i  z wielką radością mogę napisać, 
że w przeciągu ostatnich 2 tygodni schudłam 3 kg :) Jest mnie już troszkę mniej..... <3


jedzenieeeeee
  1. otręby w mleku 
  2. 4 wafle ryżowe i 2 pomidorki koktajlowe
  3. 2 bułki z twarożkiem hochland, 2 pomidorki
  4. jabłko, 5 wafli ryżowych 
  5. jogurt naturalny z otrębami, 3 truskawki
Dzisiaj trochę ubogi jadłospis, czuję się teraz głodna bo w sumie nie zjadłam nic konkretnego...ale to przez to, że prawie cały dzień nie było mnie w domu (bułki zjadłam u babci)  \
standardowo 1,5l wody, 3 kubki pu erh i oczywiście witaminki :)
ćwiczenia: hula hop, brzuszki 100, ramiona z hantlami i ćwiczenia na nogi + kilometry po sklepach




Dziękuję za Wasze wsparcie, komentarze i dodawanie do linków :) 
To sprawia, że jeszcze bardziej chce mi się chudnąć i prowadzić tego bloga :)

Tumblr_m1nsj1ssxj1r9kd0bo1_1280_large

7 komentarzy:

  1. Gratuluję ubytku wagi ;)
    Hm.. bilans świetny ..
    rzeczywiście trochę ubogi..
    O widzę, że ty też hula hop kręcisz ;D
    Takie zwykłe masz czy z masażem ? ..
    Mam schize na punkcie hula hop dlatego pytam ;)
    Ja również dodaję do linków ;)
    3maj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż. Ja dzisiaj w ogóle nie poszłam do szkoły. ;p Bilans bardzo dobry i fantastyczne ćwiczenia. Gratuluję spadku wagi.
    Dziękuje za Twój komentarz - trochę mnie otrzeźwił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga i gratuluję sukcesów! Wejdź do mnie, od dzisiaj zaczynam, szukam wsparcia:) http://hope-in-ana.blog.onet.pl/ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dostarczyłaś sobie sporo ruchu i niedużo kcal czyli tak jak powinno być. Świetnie! Trzymaj tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha ;D Na pewno coś daje ;)
    Ja też na początku kręciłam takim zwykłym ..
    Pózniej kupiłam sobie takie z masażem z jednym rzędem kulek..
    i ostatnio z dwoma ;D
    Oj to z masażem daje i to dużo ;D
    Tylko na początku straszne siniaki się robią ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny bilans ;) ja też kocham odcinek o Cassie, w 1 generacji to moja ulubiona postać, zawsze mnie fascynowała, po za tym jest śliczna i chudziutka. co sobie kupiłaś? fajnie że schudłaś, trzymaj się i oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. o ho ho nieźle ;D kurcze gratuluję takie ubytku :* jestem z Ciebie strasznie dumna.. niestety nie zawsze mogę dodawać u Ciebie komentarze, bo w miejscu "wybierz profil" tylko raz na jakiś czas jest Anonimowy inne to jakieś portale (?) na których nie mam konta jednak czytam Cię i odwiedzam regularnie! :) www.doskonala-blondyneczka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń