czwartek, 3 maja 2012

IX




W nocy z głodu nie mogłam zasnąć.....rozmyślałam, marzyłam aż w końcu zasnęłam....


Pobudka 7:30
Bieg 4 km

Posiłki 
  1. zmiksowane truskawki z jogurtem naturalnym i płatkami kukurydzianymi
  2. jabłko, jajko i jedna kromka chleba
  3. zupa owocowa
  4. karkówka z grilla, surówka,2 kromki chleba
  5. sałatka: serek wiejski, pomidor i sałata
Płyny 
woda mineralna 1,5l i 3 kubki czerwonej herbaty

+ wieczorne ćwiczenia: 100 brzuszków, ćwiczenia na ramiona i nogi.
wczoraj sobie niestety te ćwiczenia odpuściłam.... bo nie mogłam oderwać się od komputera. ;<

Jutro spędzam prawie cały dzień w pracy, pozostały mi 2 wolne dni weekendu i do szkoły... ja pierdoleeeee
przyjaciółka mnie strasznie zdenerwowała, aż zrobiłam się bardzo głodna.... ;d ale dam radę, ostatni posiłek był o 19 i kolejnego nie będzie. 
Mam też ochotę zapalić..... ale dopiero jutro w drodze do pracy kupię paczkę i wreszcieeeeee zapalę <3


* ciekawa strona http://www.porcelanowe.home.pl/site/newsy.php

THIN LEGS!!!!!!!!!  

D61d4e2c0008c5544f07f8b1_large
Tumblr_lk6bnqehyo1qh87b8o1_500_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz