piątek, 13 kwietnia 2012

II

chcę być już o te 5 kg lżejsza.... i tylko rozmyślać czy zjeść na obiad gotowany kalafior czy gotowaną marchewkę? kiedy mój bilans nie przekracza 500 kcal i odczuwam głód.
teraz tak nie mogę nie mogę, dopiero gdzieś za 4 tygodnie ;d


matka znalazła tabletki przeczyszczające i nie chciała słuchać tłumaczeń... gnój gnój niedobrze


nie poszłam na pierwszą lekcję dzisiaj... zrobiłam sobie herbatę i usiadłam w wygodnym fotelu oglądając seks w wielkim mieście <3 codziennie jeden odcinek przed szkołą bardzo by mnie odprężał i pozytywnie pobudzał. Czy to jest możliwe? Jest, ale musiałabym chodzić wcześniej spać! a nie tak jak ja najczęściej między 0:00 a 1:30. Chodzę wiecznie niewyspana.
Chcę się wysypiać i chudnąć!

LINDSAY ! <3

 mamy weekend. jutro dorywczo do pracy, potem kupię nowe conversy, może też dętkę i pojadę na wycieczkę rowerem, bo jutro ma zawitać słoneczna pogoda w Poznaniu.
niedziela - nauken języken.  niemiecki i angielski <3 a teraz sobie spędzam piątkowy wieczór przed komputerem ucząc się już trochę niemieckiego i czytam artykuły jak szybko i efektywnie uczyć się języków - ciekawe :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz