niedziela, 22 grudnia 2013

XXVIII

Chciałabym wszystkich poinformować, że zapomniałam o tym blogu i nie dodawałam wpisów, ale to nie znaczy, że przestałam dążyć do swojego celu :)

UDAŁO SIĘ! OBECNIE WAŻĘ 57 KG I CZUJĘ SIĘ W SWOIM CIELE ZAJEBIŚCIE!

UDAŁO MI SIĘ W KOŃCU SPEŁNIĆ MOJE MARZENIE O SCHUDNIĘCIU, ZEJŚCIU WAGI PONIŻEJ 60 KG. OPRÓCZ TEGO ZAKOCHAŁAM SIĘ, MAM CHŁOPAKA OD KILKU MIESIĘCY I JEST NAM SUPER :)

Nad wagą i wyglądem będę jeszcze ciężko pracować bo marzy mi się te 52-55 kg, by wyglądać i czuć się jeszcze lepiej. Będę chudnąć, ale nie na tym blogu, opuściłam Was i już nie wrócę, zamiast dodawać wpisy, szukać godzinami thinspiracji i czytać Wasze blogi, wolę po prostu ruszyć tyłek sprzed komputera i iść pobiegać, ruszyć się, spotkać się z chłopakiem i przyjaciółmi, ŻYĆ !!!!!! :)
"Bo istnieć, nie znaczy żyć"

Dziewczyny, życzę Wam wszystkiego dobrego i osiągnięcia swoich celów wagowych i poczucia takiego małego szczęścia i radości z życia ;D Trzymajcie się, jesteście młode, piękne i silne! <3

1 komentarz: